17:24

VESCAN



Hmm... ai auzit de el ?! Cântă frumos , are melodii ce conţin poveşti rupte din realitate .

VESCAN : Dansez cu pozele vechi

01. Intro (feat. DJ Wicked)
02. Alb Negru (feat. Camuflaj & Anda)
03. Atunci…Acum (feat. DJ Twist)
04. Asta'i pentru noi
05. Liber să aleg (feat. Feli)
06. Fă'ţi timp

07. Caracter de piatră (feat. DJ Wicked)
08. Ne inchinăm (feat. Cumicu &
DJ Maka)
09. Dansez cu pozele vechi
10. Rămâi cu noi Tată
11. N'o să mă vezi
12. Am să mor odată cu… (feat. Katana)
13. 87.26 mai…07.2 iulie
14. Hip Hop Show (skit)

15. Diferenţa (feat. DJ Wicked)
16. Tipic mie

17. Loc mai bun (feat. Câinele aka So’Ldat)
18. ”Fericitul” (feat. Masteru)
19. Impreună


Eu sper să te încânte aceste melodii , aşa cum m'au încântat pe mine .

2 comentarii:

Denyss spunea...

Foarte deosebite melodiile din acest album ;)

Presupun ca stii ca a mai scos un album de doar cateva melodii [totusi nu atat de profunde ca in acesta] :)

Clickuiam si eu pe aici :)... Si am dat de blog. Este o realizare reusita, felicitari!

Am gasit multe lucruri interesante si... cerebrale :)
...Lucru rar in zilele noastre.

LAvy spunea...

Multumesc frumos , sa mai treci pe aici . Succes .