18:45

1#Leapşa




Am găsit o leapşa pe blogul lui Refu'
Pun pariu că nu ştiai aceste 99 de lucruri despre mine !






1.Sunt o persoană norocoasă , nu ştiu de ce , dar simt asta .
2.Mereu îmi uit parolele .. ( Y!Mess , CS/Steam , weebly.com , blogspot ) .
3.Şi acum mă chinui să îmi amintesc parola de la Steam .
4.Îmi place să mă uit la stirile de la ora 5 .
5.Îmi place să urmăresc serialul ''MESAJE DE DINCOLO'' , (e chiar tare) .
6.Îmi place să corectez lumea cât mai mult posibil .
7.Ma simt foarte utilă in preajma lui Refu =)) (mereu îl corectez)
8.Dacă nu am dreptate , îmi fac .
9.Mă enervez foarte repede , şi urlu la toţi .
10.Nu îmi place să îmi atingă cineva părul din CAP !
11.Îmi place să enervez lumea .
12.Mă contrazic cu toată lumea .
13.Râd din orice , când sunt plictisită .
14.Ador să mă cert cu babele de la scara B !
15.Vorbesc cu orele la telefon .
16.Aş vrea sa fiu o secretară foarte bine platită .
17.Scriu foarte repede la tastatură , 482 de caractere pe minut .
18.Se spune că ''râsul îngraşă'' . La cât râd eu ar trebui sa fiu obeză .
19.Mănanc foarte multe chipsuri .
20.Am 48 de kg , mă simt f bine !
21.Niciodată nu mi'a păsat de părerea celorlalţi .
22.Îmi place să ies la tablă (@şcoală) .
23.Nu am o culoare anume a ochilor , mereu se schimbă din verde în albastru , gri .
24.Sunt o persoană zgârcită când mi'e foame , când nu , împrăştii tot .
25.Nu am prietene BUNE (nici nu am nevoie) .
26.Sunt singura fată din gaşcă .
27.În ultima vreme dau multe ignoruri .
28.Nu îmi plac chestiile scârboase .
29.Am picat în direct cu scaunul (@webcam) .
30.Urăsc reclama de la cosmote , ACUM AM MINUTE SĂ O SUN PE MIRELAAA
31.Nu suport lingăii .
32.Mă amuză cocalarii şi piţipoancele .
33.Nu îmi place limbajul ''Y!Messenger,mIRC'' -> (ji , shi , hay , waa , tz , weee ) .
34.Cel mai mult îmi place să fiu singură acasă .
35.Nu ascult rock . (turbat)
36.Mi'ar plăcea să am o sora mai mare . Dar nu se mai poate .
37.Mă enervează întrebările retorice .
38.Răcesc doar vara !
39.Aş vrea să cunosc LIVE o mulţime de persoane care din păcate le ştiu doar pe net .
40.Beau doar FANTA DE PORTOCALE şi PRIGAT DE VISINE .
41.Oare cum voi fi la 41 de ani ? Mereu mi'am făcut griji în privinţa asta .
42.Îmi place să joc cs .
43.Cânt mult prin casă .
44.Mi s'a făcut de 3'ori consecutiv somn la ora 23:30 !
45.Îmi place să citesc cărti de dragoste .
46.Am un blog nou !
47.Vine şcoala , bine'mi pare , în grădină am o floare .
48.Sunt în clasa a 12-a !
49.Mă rog în fiecare seară înainte de culcare .
50.Am cei mai nebuni colegi de clasă .
51.Iubesc limba franceză .
52.Imi ador engleza mea de baltă !
53.Am foarte multe jucării de pluş !
54.Dorm cu o jucărie de pluş pe nume Fido .
55.Visez foarte des că fumez .
56.Am şi eu 2 perne , şi de fapt dorm pe una singură . Mai cunosc cazuri dinastea . (Refu')
57.Nu îmi plac strugurii verzi .
58.Nu îmi plac gândacii şi moliile .
59.Mi'ar plăcea să am toate hainele din LUME !
60.Când sunt tristă mă descarc plângând .
61.Nu ştiu să înot .
62.Mi'e frică de înălţime !
63.Nu îmi plac monitoarele plate . (@computer)
64.Nu fumez , nu beau .
65.Vorbesc întruna când îmi este foame .
66.Numărul meu norocos este 7 .
67.Culoarea mea preferată este albastru .
68.Am webcam , tastatură , căşti @A4TECH .
69.Visez la o familie frumoasă , 1 soţ iubitor , 1 fetiţă şi 1 băiat .
70.Mereu am o sticlă cu apă langă birou jos .
71.Mai păţesc să mănânc noaptea pe la 1,2,3 (când mi se face foame).
72.Uşa mea de la baie mă enervează cel mai tare , scârţâie !
73.Am un pat confortabil , îl ador .
74.Îmi place să desenez şi să colorez !
75.Îmi place să spăl vasele .
76.Îmi place să o imit pe Leana de la Vacanţa Mare .
77.Iubesc şi sunt iubită .
78.Am 2 semne de bună purtare în frunte .
79.Mereu dorm pe mijlocul patului .
80.Nu îmi place să şterg praful .
81.Îmi place să scriu mesaje pe telefon .
82.Nu îmi mai rod unghiile .
83.Îmi place să mă joc ping-pong .
84.Beau LAPTE când mi se face sete !
85.Îmi place să prind ţânţari !
86.Am o temă de windows ALBASTRĂ .
87.Stau la tv şi nu văd nimic de la A la Z , mereu mut posturile .
88.Am un telefon samsung J750 , şi nu prea sunt mulţumită de el .
89.Nu dau nimic împrumut , haine , accesorii .
90.Mi'am dorit o cameră foto să îmi fac 1000 de poze , acum că o am nu o folosesc .
91.Nu ştiu să mă dau pe role , şi nici nu vreau să încerc .
92.Am 30 de gb în comp MUZICA LUI TATI , şi eu am hard de 40 . (BETON !)
93.Mănânc câte 5 mere odată când stau la tv .
94.Aceasta este melodia mea preferată : Hoobastank - The Reason
95.Îmi place să râd de mama când e nervoasă .
96.Ronţăi de toate când stau la calculator - tv : gumă , chipsuri , seminţe , etc .
97.Nu îmi place iarna .
98.Ador şaorma .
99.Cred că a fost plictisitor să îmi citeşti toate aberaţiile .

===
================------ The End ------===================



5 comentarii:

Refuzake spunea...

Nu plictisitor, ci amuzant... mi-a placut cele 99 de lucruri despre tine, pupacel !

Denyss spunea...

;)).. Pana acum cateva minute credeam ca e al unui baiat blogul.
Felicitari ca ai fost in stare sa spui atat de multe lucruri personale!
-Relativ haioasa lectura :)

gooddog spunea...

plictisitor ... hmmm .... n-as zice asa ceva ci din potriva incitant si plin de lucruri interesante care ma ajutat sa te descopar si sa te inteleg mai bine ... intr-un cuvant te cunosc mai bine acum ;)

Anonim spunea...

vaca cu cabina...miau!!! =)) acu te cunosc putin mai bine...inainte te cunostea mai mult...:)))

o sa incerc si eu...dar fara sa ma uit sau sa ma gandesc la ce ai scris tu..suntem aproape la fel...besc miau :X:X:X


(nebuna ta) >:D<

LAvy spunea...

@Refu : Ma bucur ca iti place si tie vanatoarea de tantari .

@Dennyss : Multumesc .

@gooddog : Ma bucur .

@(Anonim)NebuDeya : Besk si eu miaule :*:*