10:01

PISILIS !!!




Cu toţii ştim că bolile se transmit pe cale sexuală , şamd . PISILIS'ul este o boală DIFERITĂ !

Despre PISILIS :

Această boală a venit de pe meleagurile hi5'ului .
S'a extins pe toată suprafaţa acestei ţări .

Clasic , PISILIS este definită ca fiind o dereglare mintală , atât la persoanele de sex masculin cât şi la cele de sex feminin . Termenul de “PISILIS” este originar din limba cocalarilor ''Pisi'' care este un alint cât se poate de prostesc .
Nu există gânduri rele doar idei ieşite din comun la fel cum nu există nici un gând bun pe care să vi'l spun…PISILIS este ceva ieşit din comun .

Cum scăpăm de această boală ?

Răspunsul este :

N'ai cum dacă faci parte din categoria DMI CHM , (dau massuri idioate cu hi5 meu) .

Imnul PISILISULUI :

Viaţa ta , nu uita PISILISUL este tot
Asta nu se va schimba

A fost sau nu cu TINE

Ai fost sau nu cu EL

Nu mai contează unde

Cum şi în ce fel...

AAAaaaaaaaaaaa..........

Mi'am uitat câteva cuvinte

Când m'am uitat la poza ta

Pisipoanca mea , te ador eşti viaţa mea !


Nu contează cine sunteţi ascultaţi'mă copii
Aceeaşi boală o să aveţi până când veţi muri...
Puteţi fi de culoare neagră sau de culoare albă
Puteţi fi români sau ţigani
Lumea tre' să'nţeleagă...
Aceeaşi boală , sunteţi duşi ... prafffff ...

Şi de aici încă o strofă ''cu talent'' ...

Suntem praf şi nu ne pasă
Toată ziua stăm în casă

Pe hi5'ul împuţit PISILINA a domnit
Nici nu ştiu ce să mai fac

Toată ziua'n pat am stat

Multe boli de genu sunt

PISILINA e de'nceput !


Un antidot pentru această boală există ?!

Avem aceeaşi boală în vine
Şi cocalari vom fii până atunci

Când NETUL ni'l vor opri

T
otul a început în această Listă de Mess
Totul e real fă cumva să crezi

Nu's minciuni nu sunt nici ţepe

Bolile sunt permanente

Odată intrate'n tine
Nu'ţi mai trece nici cu pastile


Motto'ul PISILINEI :
Simt doar plăcere, când alţii îmi vor cere...PISILINA la putere !!!



V'a plăcut şi vreţi mai mult...

Dar de unde până când ? ? ? !!!!









7 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Interesant!
O toamna frumoasa iti doresc!

CatalynCN spunea...

A 3 a imagine e hazlie si imnurile :D

Sunt creatie proprie ? :D

LAvy spunea...

@Valy : multumesc frumos , la fel iti doresc .

@CatalynCN : A fost ideea mea , si m'a ajutat putin si un amic . Are rost sa ascund asta ?! MULTUMESC COSMIN !!

Marius spunea...

Bune imnurile, se potrivesc.

Miţă spunea...

=))
app...ce e ala hi5? :P

Refuzake spunea...

Hi5, e un continent foarte indepartat de noi, dar accesat de toti :))

Robitzy spunea...

bah oameni buni,eu habar nu am cei ala hi5 si comment,dar ii bine ca stiu ce ii ala PISILIS bv Lavy tot asa.