06:56

3#Leapşa




Vreau să văd cine are răbdare !!!

Pregăteşte'te pentru că urmează o


--- DITAMAI LEAPŞA ! ---







1. Ce speli prima dată la duş?
Faţa

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Maro

3. Îţi place cafeaua?
Nu

5. Cum te simţi acum?
OK

6. Care e ultima liter
ă din numele persoanei de care esti îndrăgostit/ă?
N

7. Care e ultimul vis pe care l'ai avut?
Hmm...că mă ascundeam de lume , voiam să fumez . Ce sec ! Nici măcar nu fumez .

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nu

9. De ce ai o poftă puternică acum?
De pizzaaa...

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul "varză"?
La leguma aia verde , nu ?!

11. Ai numărat vreodată până la 1000?
Până la 1000 ??!!! Nuuu

12. Muşti sau lingi îngheţata?
Amândouă

13. Foloseşti emoticoane?
Da , când sunt bine dispusă , când am nervi vorbesc în sictir ,
fără nici un emoticon .


14. Câte dormitoare are casa ta?
3

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Nu

16. Îti place brânza?
Da...mai ales aia telemea de vacă .

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Suai ft. Akon & D1 - Stronger ( şi încă sunt ) .

18. Câte ţări ai vizitat?
Una

19. Sunt părinţii tai stricţi?
Ehh.. îi mai apucă câteodată .

20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Aş vrea , dar mi-e cam frică să o fac . Îl iau pe Refu , are experienţă (dulap,etc).

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu

22. E ceva strălucitor în camera ta?
Da , mouse'ul .

23. Închiriezi filme?
Nu

24. Unde vei merge sâmbată seara?
Nu ştiu ...

25. Ouă albe sau maro?
Albe

26. Îţi place muzica?
Cui nu îi place
? Fără ea sunt ca şi moartă .

27. Ai mers cu trenul?
Da

28. Ce zi a săptămânii e?
Vineri - ce zi ...

29. Ce ai mâncat la prânz?
N'am mâncat încă de prânz ... totuşi , e ora 06:40 .

30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Nu am o ''prietenă cea mai bună'' .

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu

32. Ce crezi despre Yankees?
Echipa aia de baseball din New York?

33. Ai părul ondulat?
Când cum ... de obicei mă întind cu placa .

34.Când ai plâns ultima dată?
Acum o lună dacă bine ţin minte .

35. Ai intrat vreodată într'un zid?
Am pătit şi asta . Ce să fac dacă sunt mai împiedicată ?!

36. Anotimpul preferat?
Vara

37. Adormi cu televizorul deschis?
Mă uit destul de rar la tv , deci nu .

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Neah..

39. Crezi că eşti batrân/ă?
Nu

40. Ţi'e frică de întuneric?
DA

41. Îţi place viaţa ta momentan?
Parcă începe să reintre în normal .

42. Baţi în lemn?
Rar

43. Ai o vedere bună?
Da , la capitolul asta stau chiar f bine . Observ TOT !

44. Poţi să faci hula hoop?
Daaa ... ce mă mai învârteam când eram mică .
(PS: hula hoop înseamnă învârtirea cercurilor în jurul corpului)

45. Unde sunt părinţii tăi?
La serviciu

46. Ai fost vreodată sarutat/ă în lift?
Da

47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Eu să cumpăr CD-uri
?!?

48. Ai intrat într'o încăpere pe fereastră vreodată?
Da , când mi'am pierdut cheia prin casă.

49. Ce ai cumpărat ultima dată?
O bluză frumoasăăăă !!! Şi scrie pe ea GIVE ME MORE

50. Cât de des vorbeşti la telefon?
Până îmi vine rău ...

51. Eşti într'o relaţie complicată?
Nu , e chiar simplă şi frumoasă .

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Daaa , şi încă câteee .

53. Foloseşti beţişoare chinezesti?
Nu ... am furculiţa mea specială .

54. Ierţi prea mult?
Da .. şi cred că ar trebui să mă schimb .

55. Deţii o armă?
Nu , dar visez la un eagle desert .

56. Ai fost vreodată într'un castel?
La Hunedoara

57. Îţi place părul tău?
Da

58. Îţi place de tine?
Când , cum ...

59. Eşti mai apropiat/ă de mami sau de tati?
De tatiiiiiiiiiiiiii

60. Ţi'a plăcut leapşa asta ?!
Da


Pasez leapşa asta cui o vrea ...





3 comentarii:

Refuzake spunea...

Nu mai pasa asa, ca ne doare cand o prindem :))

Refuzake spunea...

Na, ca am facut-o si io, numai ca unele intrebari a avut si intrebari feminine.

http://refublog.blogspot.com/2009/09/lepasa-data-de-2-fete-pentru-mine-d.html

CatalynCN spunea...

La 33 mergea si DA ... uni daca nu il au in cap il au in alta parte:))