15:45

Te bucuri ?!



Am făcut un mic sondaj de opinie pe messenger

Întrebarea este :

''Te bucuri că începe şcoala ?!''

Iată ce a ieşit :









Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
Norberth: mă duuk la şcoalăăă
Norberth: de mâine

Norberth: îi ultimu` 15 sept

Norberth: şi mă scap

Norberth: de la 8 ..

Norberth: pffff

Norberth: în fiecare zi

Norberth: ca la retardaţi


Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
Trifan: daaaaaaaa
Trifan: nu ai idee

Trifan: nu mai pot de happy ce mis


Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
Ady: tare de tot
Ady: de bucurie m'am îmbătat aseară
Ady: nu

Ady: e ceva normal


Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
Felix: da
Felix: oarecum

Felix: că e caterincă d'aia


Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
Mitză: da nu mai pot

Eu: te bucuri că începe şcoala ?!
4FuN Mihai: FOARTE


Concluzie : Mda... cred că te'ai prins şi tu ...

2 comentarii:

verde amar spunea...

numa' eu nu ma bucur :))
why ...whyyyy !!! cu ce gresesc :)) ?

Refuzake spunea...

Câtă bucurie pe capu` lor că încep ei scoala =))