13:46

A dat de 775 de ori examenul pentru permis !!!



Cum să dai de atâtea ori pentru permis ??!!!



O femeie din Coreea de Sud , pe nume Cha Sa-Soon , până la vârsta de 68 de ani a dat de 775 de ori examenul pentru permisul auto .



Până acum , coreeanca a plătit în jur de 3.000 de dolari , taxe de reexaminare , plus alte 7.000 pentru orele de condus și lecțiile repetate de prea multe ori .


Pfuaiii .. păi de banii ăia îmi luam numai HAINEEEE și HAIINEEEE și iar HAINEEE !!

Pentru mai multe informații click aici .

Așadar dragilor ... să nu vă fie rușine dacă veți pica examenul de 5,10,15 ... 100 de ori ...

E ceva ”NORMAAAALL” !!!




12 comentarii:

Allpee spunea...

fix pix...in curand voi fi si eu subiect de blog..."un clujean a batut recordul de examene date pentru permis ,1000 de ori,fata de femeia din Coreea de Sud care a dat de 775 de ori =))

LAvy spunea...

Pfff... asa slab te crezi ? :( fi si tu mai optimist .

Gigel spunea...

hmmmm...si pana la urma o renuntat sa mai dea sau si-o luata permisu :)))))

Gigel spunea...

cica vrea sa fie si sofer profesionist =)))) ca ii trebe sa conduca camion =)) ca sa zic decat ca ii urez Succes la a 776-a incercare :)))

cmarian spunea...

stiu eu de ce a dat de 775 de ori examenu. A pus ochii pe un politai din comisie, si acesta nu si-a dat seama ca femeia s-a indragostit de el;))

LAvy spunea...

Mare pampalau si politaiul ala :)):))

cmarian spunea...

facem schimb de carti de vizita (linkuri)

LAvy spunea...

@MARIAN : Eu te-am adaugat in lista de bloguri . Si vezi ca nu iti pot lasa comment pe blogul tau deoarece nu am cont pe wordpress . Eventual , o sa imi fac , ca sa iti pot lasa comm.

cmarian spunea...

te-am adaugat si eu.. si am facut niste modificari in setari, sper sa poti comenta:D

LAvy spunea...

@MARIAN : MULTUMESC , voi incerca mai spre seara . Have a nice day !

Fata din umbra spunea...

lol, eu in locul ei imi luam un sofer de banii aia :))

Miţă spunea...

funny...dar io m-as fi plictisit sa dau de atatea ori...mi-as fi bagat picioarele in el permis..