00:52

De mână cu părinţii ?!


Întrebarea sună cam aşa :

Este o ruşine să mergi cu părinţii tăi de
mână/braţ pe stradă ?!

Am vorbit despre chestia asta cu mai multe persoane , si majoritatea mi'au spus că deja au ajuns la o vârstă la care nu mai este nevoie să meargă cu părinţii
de braţ .
Cică s'au maturizat , au mai crescut , părinţii sunt mai ''bătrâni'' , alea alea ...

Mi se pare o aberaţie treaba asta , eu mereu merg cu ai mei
de braţ la cumpărături , etc .
Daaa... eu am părinţi destul de tineri , şi mă mândresc cu ei , dar la mine nu contează vârsta , că au 35 sau au 60 ... sunt tot părinţii mei , şi nu îmi este ruşine cu ei .


La voi cum e ?!

3 comentarii:

Anonim spunea...

cand in familie este armonie si fericire oricine sar duce cu parintii de mana/brat.Cei care nu au o relatie buna cu parintii si doar scandaluri in familie sunt sigur k nu au "chef" sa mearga cu parintii de brat....si nu gresesc am trecut prin deastea

Blogu`Lu`ReFu spunea...

Eu mai am momente ( o dată la câteva luni chiar ) când stau de braţ cu mama mea, mai râdem pe drum, mai vorbim serios, mi se pare o aberaţie să-ţi fie ruşine de aşa ceva. Doar sunt parinţi tăi.

Cipa spunea...

WTf...nui o rusine frate sa mergi cu parintii de mana, eu cand mai merg cu mama pe drum, ma tine de bratz...oaaa..ce chestie...astia la care le este rusine sa mearga cu ai lor de bratz..sunt niste prosti..SCURT...

Cipa@copyright