23:43

4#Leapşa




Leapşa gândită de REFU

Sună cam aşa :










1. Ţi-ai fii dorit să ai alt nume/prenume ?

Da ... nu prea mă încântă numele meu

2. Stii să înoţi ? Cum te împaci cu apa ?

Nu ştiu să înot

3. Ai compus vreodată negativ la o melodie ?
Sau ai scris vreodată versuri pentru o melodie ?

Nu şi Nu

4. Care este ultimul film văzut la Cinema ?

Nu mai ştiu

5. Cea mai mare sperietură pe care ai avut'o ? Care a fost motivul ?

M'am pierdut în cameră .
Eram mică , şi am dormit într'o cameră la ţară . Mi'a trebuit la wc , şi pipai eu pereţii pe întuneric să dau de întrerupătorul de la bec . Nu ştiu cum am reuşit de m'am învartit de vreo 3 ori prin cameră si am pus mâna pe o clanţă a altei camere în care era o ladă de haine (eu ziceam ca e sicriu) , şi am urlat cât m'a ţinut gura MAAAAMIIIIII !!!!
A fost oribil pentru mine . Credeam că va ieşi mortu' să mă mănânce ! :-ss

6. Cât timp ai ascultat o melodie preferată ?

De obicei în jur de 1,2,3 zile

7. Ultimul tău lucru făcut din nebunie ? Din ce motiv ?

Nu ţin minte să fi făcut ceva din nebunie , sunt mai linistită în ultima vreme

8. Cel mai prost lucru făcut de tine în ultima vreme ?

Cel mai prost lucru
? Nu ştiu ...

1 comentarii:

NoD32 spunea...

Am o reclamatie la punctul 1. :-w ....ce are numele Lavinia, este un nume foarte frumos, si nu il intalnesti foarte des, bucurate de numele asta :* e unul frumos :*